نقد و بررسی مادربورد ایسوس مدل WS X299 Sage

مادربرد جدید WS X299 Sage عملکرد GPU فوق العاده ای را با پشتیبانی Quad-SLI، اعتبارسنجی درجه سرور و گزینه های خنک سازی جامع برای ارائه یک سیستم عالی برای آموزش شبکه های عصبی و سایر ورک لودهای محاسبه ای ارائه می دهد. چیپ های دو گانه PLX تعدادی از لاین های PCIe را برای فراهم آوردن اسلات های توسعه اضافی ارائه می دهد و گزینه های اتصال قوی را در اختیار شما قرار می دهد.

مادربرد WS X299 Sage حداکثر چهار کارت گرافیک دو اسلاتی را ارائه می دهد و از هر دو پیکربندی های NVIDIA® SLI™ و AMD CrossFireX™ پشتیبانی می کند تا پیکربندی های چند پیپابایتی را ارائه دهد و با تمام توان از فناوری های گرافیکی از جمله NVIDIA® Quadro® پشتیبانی می کند. با عملکردی فراتر از 15.23 TFLOPS، فناوری NVIDIA Quadro یک مکمل عالی برای مادربرد WS X299 Sage است و بهترین عملکرد را برای طراحی، مدل سازی، تحقیقات پزشکی و برنامه های کاربردی شبیه سازی و پردازش محور ارائه می دهد.

WS X299 Sage از قابلیت ASUS Control Center (ACC) استفاده می کند، این قابلیت یک سیستم عامل متمرکز و یکپارچه مدیریت فناوری اطلاعات است که برای نظارت و کنترل محصولات تجاری ایسوس مانند سرورها، ایستگاه های کاری ، بروزرسانی از راه دور بایوس، نظارت بر چند سیستم از طریق دستگاه های تلفن همراه و به روزرسانی های نرم افزاری استفاده می شود و امکان مدیریت ساده تر سرور را برای هر زیرساخت فناوری اطلاعات فراهم می سازد.

 مادربورد ایسوس مدل WS X299 SAGE

ASUS 5-Way Optimization باعث می شود که ورک استیشن شما هوشمندانه رفتار کند. با یک کلیک می توان به تنظیمات دقیق و بهینه سازی های مه سیستم برای ارائه پروفایل های اورکلاک و خنک سازی مناسب دست پیدا کرد. ابزار تنظیم خودکار پروفایل های اورکلاک و خنک سازی را برای پیکربندی سیستم شما بهینه می کند. فن ها در حین محاسبات روزمره بدون سرو صدا هستند و جریان تهویه هوا به خوبی انجام می شود.

UEFI BIOS هموارترین و بایوس گرافیکی قابل کنترل با ماوس را رائه می دهد. این قابلیت به افراد تازه کار اجازه می دهد تا تجربه ای راحت را داشته باشند و حالت های EZ و Advanced به شما کمک می کند تا به راحتی مسیر کار خود را پیدا کنید. فناوری ASUS T-Topology با داشتن مسیرهای کمکی بهینه پایداری و سازگاری حافظه را ارائه می دهد و امکان پشتیبانی از حافظه DDR4 با سرعت 4200 مگاهرتز و فراتر از آن را فراهم می آورد.

مادربرد WS X299 Sage دارای ژنراتورهای اختصاصی BCLK است که اورکلاک پردازنده و گسترش حافظه را فراهم می آورد. این راع حل در کنار TPU کار می کند تا ولتاژ را تقویت و کنترل اورکلاک BCLK را انجام دهد، این قابلیت ها انعطاف پذیری لازم برای کار با پردازنده های سری Intel Core X را فراهم می آورد. مادربرد WS X299 Sage از طریق Fan Xpert 4 یا BIOS UEFI قابل تنظیمف جامع ترین کنترل خنک سازی را در اختیار شما قرار می دهد.

هر هدر می تواند برای خنک سازی مبتنی بر ورک لود تنظیم شود، سه سنسور حرارتی قابل تنظیم توسط کاربر وجود دارد. همه این موارد به راحتی توسط Fan Xpert 4  یا  UEFIمدیریت می شود. توجه داشته باشید که این موارد تنها بخش کوچکی از قابلیت های این مادربرد ایسوس می باشد.

برای خرید مادربورد ایسوس مدل WS X299 SAGE کلیک کنید.